خدانگهدار ای پناه قلبم

خدانگهدار ای پناه قلبم

ads-3
تبلیغات متنی

اسلایدر

خدانگهدار ای همــــیشه پنـــــــاه قلــب بی کس من


نرو که دیــــگه کــــــس نمیشه به فریــاد رس من

 


بذار که واسه آخرین بار تورو به آغوشــم بگیرم

 


گریــــــــه نکن عشقم الهـــــــی که واســـت بمیرم

خــــــــــدانگهدار ای گل یــــاس اونجا مواظب خودت باش

 


از هم دیگه نشـــــــــون نداریم غـــــــــــم ما یه دریــــاست

 


هردو چه مظلوم و چه غمناک خیره به چشم هم مینشستیم

 


یاد تمــــــــــــوم خاطـــــــــــره ها چه عهــــــــدی که بستیم

 



روزی اگـــه منو ببینی مـــوی سیـاه به سر ندارم

 


اونوقــته که میفهــــــمی بودی همـــــه دارو ندارم

 


بیا قـــــسم بخور عزیزم که بعد من عاشق نمیشی

 


قسم به اون چشمای معصوم من عاشق نمـــــــیشم

 


حلالم کن اگه یه روزی حرفی زدم اشکات بریزن

 


یا این چشمای هرزه چـــــشمه غریـــــبه رو دیدی

 


 اگه از من خیانتی بود یا تعــــــنه از رو عادتی بود


حـــــــلالم کن که دیــــــگه شایــد تو رو من نبـــــینم



مارینال چت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: خدانگهدار ای پناه قلبم ,
:: بازدید از این مطلب : 552

|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4

به علت بروز بودن سایت از صفحات دیگر نیز دیدن فرمایید.